شناسهٔ خبر: 181846 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

اقدام حماس، ابهت رژیم صهیونیستی را شکست

نوروزی عضو شورای اجرایی اتحادیه بین‌المجالس جهانی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» یا همان حمله جنبش مقاومت اسلامی حماس به مناطق اشغالی سبب شده تا ابهت رژیم غاصب صهیونیستی در سطح بین‌الملل شکسته و به بی‌ثباتی هرچه بیشتر و سرنگونی‌اش نزدیک‌تر شود.

به گزارش «نماینده»، رحمت‌الله نوروزیاظهار داشت: این اقدام، ثابت کرد که تحقق وعده رهبر معظم انقلاب برای نابودی این غده سرطانی نزدیک شده و این موضوع اتحاد مسلمانان برای رهایی سرزمین فلسطین از سلطه این رژیم غاصب را دوچندان می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایطی که از سوی رزمندگان حماس با این عملیات خلق شده، نیاز است که بیش از گذشته همه مسلمانان با هم متحد شوند و با تمام توان از عملیات طوفان الاقصی حمایت کنند.

نوروزی در خصوص بمباران مناطق مسکونی در غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این گونه حملات، ماهیت رژیم صهیونیستی و همدستانش را در آواره گی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم سرزمین فلسطین طی ۷۰ سال بیشتر به دنیا نشان داده و نشان می دهد که آنان به فروپاشی خود نزدیک‌تر می‌شود.

عضو شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی، ارزیابی خود را از آینده جهان اسلام، انسجام و اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان عنوان کرد و افزود: آینده جهان اسلام با شرایط امروز منطقه و فلسطین کاملا مشخص و روشن است که اسلام پیروز خواهد شد و جبهه کفر رو به زوال خواهد رفت.

نوروزی اضافه کرد: اضافه شدن روزانه مردم جهان به دین مبین اسلام، نشانه آینده مشخص برای جهان اسلام است.

نظر شما