شناسهٔ خبر: 181841 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

راستینه: «طوفان الاقصی» محصول سال‌ها جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین بود

راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر صهیونیست‌ها از این جنایات و ددمنشی‌شان دست بر ندارند، باید منتظر خشم نهضت‌های آزادی بخش و جوانان مومن در سراسر جهان باشند.

به گزارش «نماینده»، احمد راستینه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) جوانان جهان را به تشکیل هسته‌های مقاومت سفارش کردند و امروز در سراسر دنیا نهضت‌های آزادی بخش و جوانان مومن و مبارز علیه مستکبران آماده‌اند تا سیلی‌های سهمگینی را بر رخسار زشت و پلید صهیونیست وارد کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: طبیعتاً اگر صهیونیست‌ها از این جنایات و ددمنشی‌شان دست بر ندارند و خواسته باشند علیه تمام مبانی پذیرفته شده حقوق بشری در غزه جنایات خود را این گونه سهمگین ادامه دهند، باید منتظر خشم نهضت‌های آزادی بخش و جوانان مومن در سراسر جهان باشند؛ این خشم طوفانی را شکل می‌دهد که طومار رژیم صهیونیستی را به یک‌باره برخواهد چید.

این نماینده مجلس با اشاره به بیانات اخیر رهبری درباره تحولات در اراضی اشغالی فلسطین تاکید کرد: پیام رهبر مسلمین جهان امروز خیلی روشن و شفاف بیان می‌کند که رژیم صهیونیستی بداند آنچه در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاده، محصول سالیان دراز جنایات خودشان علیه ملت مظلوم فلسطین بوده است. این همه ددمنشی و هتک حرمت‌ مسجدالاقصی جوانان فلسطینی را دچار یک سرخوردگی و خشم انباشته کرد؛ لذا خشم انباشته جوانان فلسطینی در طوفان الاقصی خود را نشان داد.

راستینه عنوان کرد: رهبری تاکید کردند که چهره زشت و کثیف صهیونیست قابل پاک شدن و تبرئه نیست؛ این دیو زشت کثیف در خاورمیانه به قدری جنایت نظیر صبرا و شتیلا انجام داده که بر کسی پوشیده نیست. بهتر است که صهیونیست‌ها بدانند که هر حرکتی از آن‌ها، پاسخ دندان شکنی از جوانان جبهه انقلاب مقاومت خواهد دید و خشم ملت ها سبب برچیده شدن طومار این دیو زشت سیرت خواهد شد.

نظر شما