شناسهٔ خبر: 181832 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی‌دلیگانی: سیلی محکم‌تر به رژیم صهیونیستی نابودی آنها را در پی خواهد داشت

حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جنایات رژیم صهیونیستی گفت: قطعا سیلی محکم‌تر به رژیم صهیونسیتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند برابر با نابودی صهیونیست‌ها است.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: رژیم صهیونیستی در طول چند دهه گذشته ظلم و ستم فراوانی را علیه ملت فلسطین روا داشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان را مورد وحشیانه‌ترین حملات قرار داده و همواره مردم فلسطین با تهدید و تحریم اعمال شده علیه‌شان توسط رژیم صهیونیستی مواجه بودند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در نهایت همه این بغض‌ها در قالب عملیات طوفان‌الاقصی ترکید و دست انتقام خداوند از آستین جوانان فلسطینی که الگو گرفته از انقلاب اسلامی هستند بیرون آمد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی علاوه بر شکست نظامی شاهد شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت فلسطین بودیم که این شکست مهمتر از شکست نظامی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که از نظر اطلاعاتی خود را قوی می‌داند و ما شاهد فعالیت دستگاه‌های جاسوسی این رژیم در منطقه هستیم در برابر جنگ اطلاعاتی نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه شکست خورد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: تا کنون موازنه در درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و ملت فلسطین به ضرر مردم فلسطین بوده و همواره ما شاهد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بوده‌ایم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سیلی بعدی رژیم صهیونیستی محکم‌تر از این است و این سیلی محکم‌تر می‌تواند تغییر موازنه به نفع مردم فلسطین باشد و موجب نابودی رژیم صهیونسیتی شود.

نظر شما