شناسهٔ خبر: 181831 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

صهیونیست‌ها در صورت رفتارهای غیر متعارف سیلی بزرگتری می‌خورند

نوش آبادی یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خرجی مجلس گفت: اگر صهیونیست‌ها بخواهند فشار را بیشتر کرده و رفتارهای غیرمتعارفی درباره غزه نشان دهند مطمئن باشند سیلی بزرگتر و محکم‌تری می‌خورند.‌

به گزارش «نماینده»، حسین نوش آبادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع فلسطین گفت: همواره فرمایشات رهبری برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان به ویژه جریان مقاومت فصل الخطاب بوده است. ایشان فرمودند که می‌خواهند ایران را به عنوان دخالت در جنگ غزه متهم کنند که چنین چیزی نیست چون آنها نیاز به دخالت ما نداشته و از توانمندی و کارآمدی و قوه دفاعی و نظامی برخوردار است. آنها به کمک مستقیم جمهوری اسلامی نیاز ندارند.

این نماینده مجلس بیان کرد: اگر صهیونیست‌ها بخواهند فشار را بیشتر کرده و رفتارهای غیر متعارف نشان دهند مطمئن باشند سیلی محکم‌تری می‌خورند. اگر کشورهای دیگر هم بخواهند دخالت و کمک کنند باز ملت‌های مسلمان از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند.

نوش آبادی با یادآوری اینکه ملت مظلوم فلسطین در طی سال‌های طولانی در محاصره رژیم سفاک صهیونیستی است، افزود: حق مشروع، قانونی و منطبق با کنوانسیون‌های بین‌المللی مردم غزه این است که از خود دفاع کنند و برای رفع حصر و تامین حداقل‌های زندگی‌شان تهاجم کرده و بجنگند.

نظر شما