شناسهٔ خبر: 181824 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نماینده مردم چناران در مجلس: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه - شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحولات روی داده در غزه و عملیات "طوفان الاقصی" توسط نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش «نماینده»، حسین امامی راد افزود: هر چند فلسطینیان شهدایی را در جریان این تحولات تقدیم کرده اند اما مردم فلسطین بخاطر اهداف خود و برای نیل به آزادی و رهایی از اشغالگری با شهادت کنار آمده اند و به پیروزی و آزادی امیدوار هستند.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ سقوط رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۵ سال را نوید داده بود اکنون این پیش بینی در حال تحقق است و فرمایش حضرت آقا قطعا محقق می شود.

نماینده مردم چناران، طرقبه - شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا در سالهای اخیر سیاست حمایت از اسرائیل را اتخاذ کرد و در جنگ ۳۳ روزه (میان اسرائیل و لبنان در سال ۲۰۰۶ میلادی) نیز سیاست خاورمیانه بزرگ را دنبال کرد.

امامی راد افزود: در آن سالها آمریکا در جریان حمایت از اسرائیل و به نوعی حضور نیابتی اسرائیل در منطقه، طرح خاورمیانه بزرگ را دنبال کرد که هدف آن هدف قرار دادن مثلث مقاومت یعنی عراق، سوریه و لبنان بود اما در نهایت به دنبال ضربه زدن به ایران بود.

وی گفت: در جریان جنگ ۳۳ روزه پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی برشکست اسرائیل محقق گردید و طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد و اکنون نیز در جریان جنگ جاری در غزه، شکست اسرائیل رقم خواهد خورد و پیش بینی رهبر معظم در خصوص فروپاشی رژیم صهیونیستی محقق می شود.

نظر شما