شناسهٔ خبر: 181823 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نماینده مجلس: طوفان‌الاقصی راهی جز فرار برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشته است

محمد سبزی ساوه و زرندیه عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز شرایط بسیار متزلزلی دارد، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی راهی جز فرار برای ساکنان این رژیم در سرزمین‌های اشغالی باقی نگذاشته است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام محمد سبزی گفت: با عملیات طوفان الاقصی دیگر راهی به جز فرار برای ساکنان رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

وی افزود: در حال حاضر نظامیان رژیم صهیونیستی با ترس بسیار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین مستقر هستند و ساکنان این شهرک‌ها پا به فرار گذاشته اند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که در جنگ ۱۹۶۷ در ۶ روز همه کشورهای عربی را شکست داد امروز در برابر نیروی‌های مقاومت فلسطین مستاصل شده و کاری از پیش نمی‌برد.

سبزی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به خوبی دریافتند که تحمل و توان مقاومت در برابر نیروهای فلسطینی را ندارند و بمباران مناطق مسکونی و هدف قرار دادن غیرنظامیان توسط آنها از سر استیصال است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی امروز شرایط بسیار متزلزلی دارد و عملیات طوفان‌الاقصی آن تزلزل را آشکار کرده و ضربه‌های شدیدی به این رژیم وارد ساخته است و امید است در آینده نزدیک در مسجدالاقصی نماز جماعت بخوانیم.

عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

نظر شما