شناسهٔ خبر: 181804 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است

امامی راد نماینده چناران، طرقبه‌ و گلبهار در مجلس گفت: شکی نیست که نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است و اخبار خوبی از جبهه مقاومت فلسطین به گوش می‌رسد، البته باید بدانیم که به مقاومت هزینه دارد.

به گزارش «نماینده»، حسین امامی‌راد، نماینده چناران، طرقبه‌، شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از توافق هسته‌ای و نتایج مذاکرات در سال ۱۳۹۴، صهیونیست‌ها گفته بودند: تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شدیم. در پی این ادّعا، مقام معظم رهبری طی سخنانی، فرمودند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت». این مهمترین و به یادماندنی‌ترین جمله ایشان در سال۱۳۹۴ بود.

وی با بیان اینکه نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است، افزود: شکی در اینکه نابودی رژیم صهیونیستی، قطعی است، وجود ندارد و خوشبختانه چند روزی است اخبار خوبی از جبهه مقاومت فلسطین به گوش می‌رسد؛ پیروزی‌های پی‌ در پی‌ که نتیجه حملات و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» است. روزهایی که هر روزش مصداق این کلام الهی است که «یوم یفرح المؤمنون»

نماینده چناران، طرقبه‌، شاندیز و گلبهار در مجلس، اظهار کرد: هر چند از جبهه مقاومت و فلسطینی‌های عزیز هم تعدادی شهید و مجروح شده‌اند، به هرحال، مقاومت، هزینه دارد و شهد شیرین پیروزی، از مسیر و معبر خون و شهادت می‌گذرد و حاصل می‌شود. از سویی، جبهه مقاومت و حماس برای آزادسازی فلسطین اشغالی از پلیدی و نکبت حضور صهیونیست‌ها، با شهادت کنار آمده‌اند و داوطلب شهادتند.

امامی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی‌های مکرّر مقاومت و انتفاضه فلسطین، نشان از شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی جعلی و نوید و بارقه امیدی برای آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان جهان و به شماره افتادن نفس‌های عمر رژیم صهیونیستی و همچنین قرار گرفتن این رژیم در سراشیبی سقوط، تا تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش فارس، رزمندگان فلسطینی از ابتدای سال جاری حملات گسترده‌ای را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که این حملات خسارات و تلفات سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است.

در این عملیات تاکنون دست کم هزار نفر از ساکنان رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

رزمندگان مقاومت اعلام کردند که خود را برای انجام عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی در روزها و ماه‌های پیش رو آماده کرده‌اند و عملیات آنها تداوم خواهد داشت.

نظر شما