شناسهٔ خبر: 181795 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاهدی: نیروهای مقاومت چتر امنیتی رژیم صهیونیستی را ویران کردند

زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی که تصور می‌کرد از زمین، دریا و هوا دارای یک چتر امنیتی است، با حمله نیروهای مقاومت این تصور از بین رفت و چتر امنیتی این رژیم در زمین، دریا و هوا فرو ریخت.

به گزارش «نماینده»، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات پیروزمندانه نیروهای مقاومت در حمله به رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر سرزمین های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که یک چتر امنیتی کاملی دارد و فکر می‌کرد که در امنیت کامل به سر می‌برد، اما رزمندگان مقاومت فلسطین از زمین، دریا و هوا این چتر امنیتی را از بین بردند.

روز گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در عملیاتی غافلگیر کننده مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را موشک باران کردند و در حملاتی پیروزمندانه موجب وحشت سرمداران این رژیم کودک کش شدند.

زاهدی در این باره اظهار داشت: این اقدام رزمندگان فلسطینی تاثیرات قابل توجهی را در سطح منطقه و حتی فرامنطقه‌ای از جهات مختلف به دنبال دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز تعدادی از کشورهای منطقه سعی دارند تا عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند تا به خیال خود از چتر امنیتی که در سایه این عادی سازی روابط برایشان ایجاد می‌شود برخوردار شوند.

زاهدی خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات حملات نیروهای فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی این است که کشورهایی که چنین تصوری داشتند که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امنیت خواهند داشت، از این مسیر بازمی گردند و باید بدانند که هزینه‌های زیادی را به آنها تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: یکی دیگر از ثمرات حمله نیروهای فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی این است که در آینده‌ای نزدیک ما شاهد مهاجرت معکوس ساکنان رژیم صهیونیستی خواهیم بود؛ چرا که ساکنان این سرزمین با وعده و وعید دادن امتیازهای فراوان از کشورها و مناطق مختلف به اینجا آورده شده‌اند تا مثلاً ملت اسرائیل را تشکیل دهند، اما با اقدام اخیر نیروهای مقاومت فلسطین ما شاهد مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ظلم و ستم چند دهه گذشته رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین، امروز مردم این سرزمین را به خروش آورده و ما شاهد خشم ملت فلسطین هستیم که برانگیخته شده و درصدد گرفتن انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی هستند.

نظر شما