شناسهٔ خبر: 181784 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

جوکار: آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در برابر هیمنه جبهه مقاومت به بن‌بست رسیده‌اند

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: انجام عملیات طوفان الاقصی حق مشروع جبهه مقاومت در برابر جنایات و اقدامات تروریستی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار با اشاره به عملیات «طوفان‌ الاقصی» جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: امروز آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در مقابل هیمنه جبهه مقاومت به بن بست رسیدند، از این جهت به‌کارگیری هر نوع رفتاری در انجام عملیات تروریستی را برای خود مجاز می دانند. چه خود آمریکایی ها که از موضع برتر این موضوع را دنبال می کنند و چه رژیم صهیونیستی از روی موضع ضعف.

وی در ادامه اظهار کرد: همین اشغال بخشی از سوریه توسط آمریکایی ها برخلاف تمام قواعد بین المللی است، چنین چیزی را در منشور سازمان ملل هم مشاهده نمی کنیم اما این ها همچنان به تجاوز خود ادامه می دهند. این اقدام تروریستی که اخیرا صورت گرفت و متعلق به یک گروهک خاص بود، پشتیبانی آن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: منشاء تمام عملیات های تروریستی و بی ثباتی در منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که این تلاش ها قطعا به نتیجه نخواهد رسید و با پاسخ جبهه مقاومت مواجه خواهد شد. یقینا کسانی که منشاء این حرکت بودند به سزای عمل خود خواهند رسید.

جوکار در پایان گفت: دفاع از سرزمین سوریه و دولت های متحد حق مشروع جبهه مقاومت است. بارها جبهه مقاومت اعلام کرده است که اگر اقدام تروریستی صورت بگیرد، واکنش لازم را نشان خواهد داد.

نظر شما