شناسهٔ خبر: 181718 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تروریست‌پرورها تحت رصد کامل امنیتی/ دشمنان ملت ایران دست از پا خطا نکنند

ابراهیم عزیزی شیراز نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تروریست پرورها و مزدوران آنها در منطقه تحت رصد و کنترل کامل نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند لذا نمی توانند دست از پا خطا کنند.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم عزیزی در خصوص خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست، گفت: نیروهای مومن و فدار امنیتی کشورمان در همه صحنه ها حاضر بوده و این رخداد بیانگر تلاش صادقانه و دلسوزانه سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: شبکه پیچیده صهیونیست ها با بهره گیری از نیروهای تروریست داعشی و البته حمایت آمریکایی ها، قصد آسیب زدن به ملت ایران را داشتند اما خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی به برکت تکیه بر اعتقادات و آرمان های دینی و اسلامی، توانست دسیسه های رژیم جعلی اسرائیل و ایالات متحده را به شکست برساند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران باید بدانند چنین اقداماتی نمی‌تواند تاثیری بر روند توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی داشته باشد، ادامه داد: تروریست پرورها و مزدوران آنها در منطقه تحت رصد و کنترل کامل نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند لذا نمی‌توانند دست از پا خطا کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مستکبران از هر طریقی تلاش می‌کنند تنش و ناامنی را در منطقه تشدید کنند، افزود: این مهم در حالیست که علی رغم تشدید اقدامات آنها، شاهد امنیت کامل در سرزمین پهناور ایران هستیم؛ این امر بیانگر اقتدار و اِشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی نسبت به تحرکات دشمنان است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: برخورد جمهوری اسلامی با عوامل و طراحان موضوع مذکور قاطع و کوبنده خواهد بود تا درس عبرتی برای دشمنان ملت ایران شود.

نظر شما