شناسهٔ خبر: 181643 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اسماعیلی: خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت اتفاق می‌افتد

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حفظ وحدت به ویژه در سطح خواص امری ضروری است، گفت: خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت و یکپارچگی بیش از پیش در میان مقامات محقق می‌شود.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی به ویژه با توجه به شرایط منطقه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود:‌ اگر به وضعیت کشورهای همسایه نگاه کنیم، به اهمیت حفظ وحدت در کشورمان بیشتر پی می‌بریم؛ چرا که تنها در سایه وحدت و یکپارچگی است که دشمن نمی‌تواند به اهداف خود در جامعه و کشور ما برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی جامعه، از جمله مقامات سه قوه باید توجه خاص به حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: در سایه وحدت و یکپارچگی علاوه بر جلوگیری از آسیب خارجی، امر قانون‌گذاری و امور اجرایی با سهولت بیشتری انجام می‌شود و ما شاهد سرعت و دقت بیشتر در انجام امور هستیم.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و یکپارچگی است که می‌توانیم خدمت بهتر و بیشتر به مردم داشته باشیم و باید بدانیم که تنها راه برای جلوگیری از آسیب ناشی از توطئه خارجی و انجام خدمت بهتر به مردم حفظ وحدت است.

نظر شما