شناسهٔ خبر: 181631 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

شاکری: هرکس بخواهد به وحدت و امنیت کشور ضربه بزند همسو با مردم نیست

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کس قصد داشته باشد تا به وحدت و امنیت در سطح کشور ضربه بزند همسو با مردم نبوده و بداند که از سوی مردم کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، اقبال شاکری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، بیان کرد: حضرت آقا در جلسه دیروز اعلام کردند که وحدت و امنیت در کشور ما وجود دارد و اگر کسانی قصد دارند اقدامی انجام دهند که به این وحدت ضربه بزنند بدانند که با مردم همسو نبوده و با تمام اقوام و مذاهب در کشور در تضاد بوده و مردم آنها را کنار خواهند زد.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبری به سابقه تاریخی نیز اشاره کردند و تاکید داشتند که این وحدت مدت‌هاست که در کشور وجود داشته اما همواره گروهی تلاش کردند تا به آن آسیب بزنند اما به نتیجه ای نرسیدند. از ضرب المثلی نیز استفاده کردند که شتر در خواب بیند پنبه داند. این افراد خیال خامی داشته و مردم و اقوام ما با یکدیگر متحد هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخاطب مقام معظم رهبری عده ای بودند که تریبون داشته و حرف ما این است که نباید مسیر خود را از مردم جدا کنند. ما به انتخابات نیز نزدیک می شویم. باید این تذکر را همه افراد که تریبونی دارند مدنظر قرار دهند که به وحدت و امنیت کشور آسیبی وارد نکنند. نقش این گروه بحران مشخص است.

وی در ادامه تاکید کرد: حضرت آقا تاکنون ارتباط خیلی خوبی با منطقه سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی داشته و این دیدارها نیز بسیار ارزشمند است. این ما مسئولان هستیم که باید برویم و با این مردم ارتباط بیشتری برقرار کنیم و مشکلات آنان را حل کنیم. مقام معظم رهبری تاکید داشتند اگر به مواردی که ایشان تاکید کردند عمل شده بود تاکنون مشکلات مردم در این منطقه حل شده بود.

وی افزود: ما باید از رهبری تبعیت کرده و در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم.

نظر شما