شناسهٔ خبر: 181545 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

شریعتی: همکاری و هماهنگی قوا هزینه‌های اداره کشور را پایین می‌آورد

غلامرضا شریعتی یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی، وحدت و یگانگی بین همه قوای کشور و کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، هزینه های اداره کشور را پایین آورده و مجلس نیز همواره سعی کرده تا در این حوزه پیشتاز باشد.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا شریعتی با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از دولت و ضرورت کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، بیان کرد: بنده به یاد دارم در دولت آقای هاشمی نیز مقام معظم رهبری این توصیه را به دولتمردان داشتند که در کنار پیشبرد کارهای کلان و راهبردی کشور نباید از امور جزئی مردم غافل شویم، ضمن اینکه به آینده نگاه می کنیم باید به وضعیت امروز مردم به ویژه طبقات ضعیف جامعه توجه داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اشاره مقام معظم رهبری نیز بر این بود که در کنار نگاه دولت به آینده و گام های بلندی که در این حوزه برداشته است، باید به وضعیت معیشت مردم نیز توجه کرد و نباید از معیشت مردم غافل شد. در کنار پیشبرد طرح های کلان عمرانی باید به مسائل خرد و کوچک زندگی مردم که در زندگی مردم نیز نقش دارد، توجه شود. امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال کنترل تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، باید سرمایه گذاری جدی تری در این حوزه صورت گیرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز قیمت برخی اقلام افزایش یافته و مردم توانایی تامین همه اقلام سفره خود را ندارند، بنظر می رسد دولت باید زودتر به سمت اجرای مصوبه مجلس در خصوص کالابرگ الکترونیکی گام بردارد. اکنون نیز دیر نیست و دولت می تواند از طریق اجرای این مصوبه خیلی از کالاهای اساسی را با نرخ شهریور سال ۱۴۰۰ برای مردم تامین کند.

شریعتی تاکید کرد: هماهنگی، وحدت و یگانگی بین همه قوای کشور و کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، هزینه های اداره کشور را پایین می آورد. به جای اینکه ما انرژی خود را صرف دعوا کنیم، می توانیم با همراهی یکدیگر به سمت حل مشکلات گام برداریم. همکاری قوای سه گانه یک ضرورت حتمی به شمار رفته که مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری است. مجلس نیز تلاش می کند در همراهی و کمک به دولت پیشتاز باشد.

نظر شما