شناسهٔ خبر: 181537 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: شورای نگهبان

راهپیمایی اربعین پیروزی نهایی جبهه حق بر جهان سلطه راسرعت می‌بخشد

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: راهپیمایی باعظمت اربعین نعمت بی‌بدیل خداوند متعال است و این اجتماع مومنان و حقیقت‌طلبان قطعاً پیروزی نهایی جبهه حق بر جهان سلطه را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش «نماینده»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲) این شورا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شهادت این عزیزان که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها خدمت خالصانه به مردم بود، اثبات می‌کند که ادعای دلسوزی دشمنان برای مردم ایران یک دروغ بزرگ است و مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی هیچگاه این ادعای کذب آن‌ها را باور نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه استکبار جهانی، مردم مسلمان ایران که با انقلاب اسلامی نشان دادند حاضر به تسلیم در برابر مناسبات ظالمانه نیستند، سزاوار جنایات بی‌رحمانه و غیرانسانی مانند حمله نظامی، اعمال تروریستی، تحریم‌های اقتصادی و رفتارهایی از این دست هستند.

آیت‌الله جنتی عنوان کرد: دشمنان مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی نیز فهمیده‌اند که نمی‌توانند مانع از حرکت رو به جلوی ایران سربلند شوند.

دبیر شورای نگهبان در همین رابطه از سخنان امیدآفرین رهبر معظم انقلاب نیز قدردانی کرد و گفت: بر خود لازم می‌دانم از بیانات اخیر و نگاه امیدآفرین مقام معظم رهبری تشکر کنم. یکی از بزرگترین عوامل حرکت ایران اسلامی به سوی عزت و سربلندی، رهبری الهی ایشان بوده است که در روزهای سخت، نور امید را در دل مردم زنده نگه داشته است.

اربعین؛ نعمت بی‌بدیل خداوند متعال است

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنانش به اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و بیان داشت: در آستانه اربعین حسینی (ع) هستیم. شور مشتاقی در دل شیفتگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) غوغا برپا کرده است. برخی به کاروان پیاده‌روی به سوی حرم آن حضرت پیوسته‌اند. برخی در روزهای آینده پای در این مسیر نورانی می‌گذارند و برخی که به هر دلیل امکان حضور در این اجتماع عظیم معنوی ندارند، دل‌های مشتاق‌شان را روانه این راه می‌کنند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی باعظمت اربعین نعمت بی‌بدیل خداوند متعال است و این اجتماع مومنان و حقیقت‌طلبان قطعاً پیروزی نهایی جبهه حق بر جهان سلطه را سرعت خواهد بخشید.

دبیر شورای نگهبان در پایان برای آن‌هایی که پای در این راه نهاده‌اند آرزوی سلامتی و بهره مندی از این فیض عظیم کرد و از آنان خواست در این سفر معنوی به یاد عاشقان جامانده از این سفر هم باشند.

نظر شما