شناسهٔ خبر: 181529 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قدرت نظامی ایران جنبه بازدارندگی دارد/ انتقال پیام صلح و دوستی با برگزاری رزمایش سپر حافظان ولایت

یعقوب رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد قدرت برتر نظامی و دفاعی ایران جنبه بازدارندگی داشته و برای همه کشورهای منطقه پیام همدلی، صلح و دوستی به همراه دارد.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضا زاده با اشاره به برگزاری رزمایش سپر حافظان ولایت 1402 از سوی ارتش، گفت: این رزمایش در حوزه جنگ الکترونیک برگزار شد که امروزه از نظر کارشناسان حوزه دفاعی دارای اهمیت دوچندان است؛ در واقع امروزه بسیاری از کشورها تلاش می کنند توانمندی‌های آفندی و پدافندی خود را ارتقاء دهند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در این راستا اظهار کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی توانسته با طراحی و تولید تجهیزات جنگ الکترونیک، به خودکفایی در این عرصه دفاعی دست یابد که نشان از توانمندی و تخصص جوانان نخبه ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت و ثبات در هر سرزمینی نیازمند برخورداری از اقتدار دفاعی است، ادامه داد: هر چند باید اذعان کرد قدرت برتر نظامی و دفاعی کشورمان جنبه بازدارندگی داشته اما برای همه کشورهای منطقه پیام همدلی، صلح و دوستی به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع برگزاری رزمایش ها علاوه بر اینکه موجب تقویت نقاط قوت و شناسایی ضعف ها می شود، سبب آماده نگه داشتن نیروهای رزمی برای دفاع از کشورمان نیز خواهد شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: رزمایش نظامی و دفاعی کشورمان به دشمنان نیز نشان می دهد اگر دچار خطای راهبردی شوند، بدون شک سیلی سختی دریافت می کنند که قابل جبران نخواهد بود.

نظر شما