شناسهٔ خبر: 181508 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آرامی: تعامل مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم مشهود است

آرامی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که شعار دولت مردمی و مجلس انقلابی از ابتدا یکسان بود در طول دو سال گذشته مجلس و دولت در یک جهت و با تعامل با یکدیگر گام برداشتند.

به گزارش «نماینده»، منصور آرامی درباره تعامل بین مجلس و دولت در طول دو سال گذشته به منظور حل مشکلات مردم، بیان کرد: مجموعه ای از شعارهای محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر، حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد و شفاف سازی از ابتدا شعارهای مجلس انقلابی و دولت مردمی بود که در دو سال گذشته دولت و مجلس با این شعارهایی که از ابتدا تعیین کرده بودند تقریبا با وحدت، مسیر یکسانی را طی کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در تصویب قوانین و مقررات و نظارت هایی که در مجلس صورت گرفت، همین مسیر با همین رویکرد طی شد. راهبرد دولت نیز همین بود، طبیعی است که یک کشور با این گستردگی و داشتن وزارتخانه ها و سازمان های متعدد اختلاف نظرهایی در پیشبرد امور از سوی مجلس و دولت پیش بیاید.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وجود اختلاف نظر طبیعی است و برنامه ریزی شده و با هدف نیست. ما باید در ارزیابی عملکردها، مشکلات کشور و تحریم هایی که غرب علیه ما اعمال کرده است را در نظر بگیریم. الحمدلله توانستیم کشور را در این شرایط تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم. این امر قطعا میسر نبود به جز تعامل قوای سه گانه.

آرامی گفت: از نظر بنده ارتباط خوبی بین دولت و مجلس شکل گرفته و کمک به یکدیگر در حل مشکلات مردم بین دو قوه مشهود است.

نظر شما