شناسهٔ خبر: 181504 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آرامی: همه امکانات برای تسهیل تردد زائران اربعین بسیج شده/با ایرلاین‌های متخلف برخورد می‌شود

اربعین.jpg عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات برای تسهیل تردد زائران حسینی از داخل کشور بسیج شده و تدابیر لازم برای تسهیل تردد زائران از پایانه‌های مرزی نیز اندیشیده شده است.

به گزارش «نماینده»، منصور آرامی ، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل سفر زائران در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: هر سال سازمان راهداری، وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها بسیج می‌شوند تا حمل و نقل و تردد را برای زائران حسینی از کشور خودمان و کشورهای همسایه مانند افغانستان، پاکستان و سایر زائرانی که به ایران آمده و از ایران به عراق سفر می‌کنند، تسهیل کنند. امسال نیز کمیسیون عمران چندین جلسه و نشست مشترک در این زمینه برگزار کرده است که با اقدامات صورت گرفته امسال نسبت به سال های قبل شرایط بهتر خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به افزایش زائران حسینی ناوگان حمل و نقل تقویت و وسایل نقلیه فراهم شده است. تدابیر لازم برای تسهیل عبور زائران حسینی از پایانه های مرزی اندیشیده شده است و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شاهد تسهیل سفر زائران در این ایام باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قرار بر این شده قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل بر اساس نرخ مصوب به فروش برسد و مردم نیز با مراجعه به سایت شرکت ها مستقیما می توانند بلیت خود را خریداری کنند. اگر شرکت هواپیمایی نیز در فروش بلیت تخلف کرده و با نرخ بالاتر بلیت فروشی انجام دهد، قطعا برخورد صورت خواهد گر

نظر شما