شناسهٔ خبر: 181486 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

یوسفی: مجلس به‌طور دقیق بر نحوه قیمت‌گذاری بلیت اربعین نظارت می‌کند

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس نظارت دقیق بر اجرای تصمیم اتخاذ شده برای نرخ بلیت اتوبوس و هواپیما در مراسم اربعین را اعمال خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب، گفت: کمیسیون عمران مجلس نشست‌های متعددی را با مسئولان مربوطه در این باره، اعم از سازمان هواپیمایی کشوری و اداره راهداری و... برگزار کرده و در این نشست‌ها نرخ بلیت اتوبوس و هواپیما برای مسافران اربعین مشخص شده است.

وی افزود: تاکنون تخلفی در نرخ بلیت مسافران اربعین مشاهده نشده، اما آنچه که مهم است، این است که نباید اجازه دهیم در روزهای پایانی سوء‌استفاده‌کنندگان اقدام به افزایش نرخ بلیت کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: مجلس نظارت دقیق بر اجرای تصمیم اتخاذ شده برای نرخ بلیت اتوبوس و هواپیما برای مراسم اربعین را اعمال خواهد کرد و دولت نیز باید برای اجرای دقیق این تصمیم و کنترل اوضاع، به‌ویژه در ایام منتهی به اربعین اهتمام جدی داشته باشد.

یوسفی خاطرنشان کرد: تخلف برای افزایش قیمت بلیت بعضاً توسط ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد و در بعضی مواقع هم توسط درگاه‌های خرید و فروش بلیت اتفاق می‌افتد که باید نظارت دقیق بر عملکرد هر دو بخش صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: ما نباید اجازه دهیم که مراسم اربعین و استقبال مردم از این مراسم و برنامه‌های آن زمینه‌ای برای سودجویی سوء‌استفاده‌کنندگان شود و آن‌ها از این طریق به دنبال مطامع خویش باشند.

نظر شما