شناسهٔ خبر: 181325 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

دشمن هنوز رابطه نزدیک ملت ایران با اهل‌بیت(ع) را نشناخته است

ولی بیاتی سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: هدف اصلی دشمن این بوده تا پایه‌های اعتقادی مردم را ضعیف کند اما نمی‌داند که خون و پوست مردم ایران با امام حسین (ع) و عاشورا گره خورده است.

به گزارش «نماینده»، ولی‌الله بیاتی با اشاره به شکست کمپین‌های دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن مراسم محرم سال جاری، بیان کرد: دشمن خیلی تلاش کرد تا عزاداری‌های حسینی در محرم امسال را تحت تاثیر قرار دهد. حتی به مقدسات ما توهین کرد و برخی از برنامه‌های شبکه‌ها را زیرسوال برد. هدف اصلی آنان نیز این بود تا پایه‌های اعتقادی مردم را ضعیف کنند. اما خون و پوست مردم ایران با عاشورا، تاسوعا، امام حسین (ع) و کربلا گره خورده است. در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از عملیات‌های ما با الگوگیری از شهدای کربلا پیش رفت.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما فارغ از مشکلات اقتصادی که دارند، اعتقادشان به ائمه(ع) فوق العاده است. ما در تهران شاهد بودیم که در همه نقاط شهر نذری پخش می‌کردند. به خصوص قشر جوانان حضور پررنگی داشته و اثبات کردند علاقه‌مندی آنان نسبت به امام حسین(ع) بالاست. از نظر بنده دشمن هنوز مردم ایران را نشناخته است و نمی‌داند که مردم ایران چه رابطه نزدیکی با عاشورا و تاسوعا داشته و چقدر دلباخته امام حسین(ع) هستند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمن در اصل هدف بی‌نتیجه‌ای را دنبال می‌کند و ماهیت آنان نیز بیش از گذشته برای مردم ایران روشن می‌شود. مردم می‌بینند که دشمن به صراحت پایه‌های اعتقادی مردم را زیر ذره‌بین قرار داده و به دنبال نابودی آن است. از طرف دیگر توهین به قرآن کریم، حاکی از سیاست دنباله‌دار آمریکاست تا مقدسات مسلمانان را کمرنگ کند. حضور مردم در مراسم عزاداری حسینی و همچنین در ادامه حضور در راهپیمایی اربعین حسینی می‌تواند مهر ابطالی بر تفکرات باطل دشمن باشد.

نظر شما