شناسهٔ خبر: 181294 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سفرای سوئد از کشورهای اسلامی اخراج شوند

راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی مانند سوئد باید هزینه میدان دادن به اهانت‌کنندگان به قرآن را دهند و لازم است سفرای سوئد از کشورهای اسلامی اخراج شوند.

به گزارش «نماینده»، احمد راستینه در واکنش به هتک حرمت برخی از کشورهای اروپایی به ساحت قرآن کریم، اظهار داشت: مشکل برخی از کشورهای اروپایی مانند سوئد و دانمارک و همچنین برخی از نژادپرستان، استدلال‌های محکم قرآن کریم در هدایت انسان‌ها است و نمی‌توانند این موضوع را بپذیرند.

وی بیان کرد: امروز جامعه بشری در کنار مسلمانان باید به صورت متحد از کتب مقدس الهی حمایت کنند. کشورهایی اروپایی باید بدانند که آتش میدان دادن به نژادپرستان و کسانی که به قرآن کریم توهین می‌کنند، به زودی دامن آنان را خواهد گرفت و دچار فروپاشی معنویت خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است کشورهای اروپایی بدانند هزینه بها دادن به نژادپرستان و اهانت‌کنندگان به قرآن را خواهند داد و میدان دادن به شیطان‌صفتان برای بی حرمتی به قرآن کریم بدون پاسخ نمی‌ماند. مسلمانان و حتی کل جامعه بشری علاوه بر گرامیداشت و حراست و تکریم قرآن کریم، باید بستر تبیین ابعاد نورانی قرآن کریم را در جهان بیش از پیش فراهم کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان همکاری اسلامی باید در حمایت از قرآن کریم به سرعت تشکیل جلسه دهد و برای روشنگری ابعاد مختلف قرآن برای جوامع مختلف جهانی برنامه روشنی ارائه دهد.

راستینه تاکید کرد: یکی از اقدامات اساسی که باید از سوی کشورهای مسلمان انجام شود آن است که هر چه سریع‌تر سفرای سوئد از کشورهای اسلامی اخراج شوند. اگر برخورد قاطع با آنان نشود، قطعاً به اقدامات خود ادامه می‌دهند.

نظر شما