شناسهٔ خبر: 181284 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد ارتقاء امنیت مرزهای کشور با تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد هستیم

راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اقدامات نیروی زمینی و هوا فضای سپاه در تولید پهپاد موثر بوده و نشانه های ارتقاء امنیت در مرزها مشهود است.

به گزارش «نماینده»، احمد راستینه هفشجانی در واکنش به تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپاد، گفت: ارتقاء شاخص های دفاعی در کشورمان با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب روز به روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد و این امر سبب شده حوزه دفاعی مجهز به فناوری های روز دنیا برای حراست از مرزهای جمهوری اسلامی شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه، اظهار کرد: تجهیزات پهپادی به عنوان یکی از مولفه های مهم دفاعی، بازدارندگی، شناسایی، اطلاعاتی و عملیاتی در نیروهای مسلح کشورها جایگاه ویژه ای دارند و این مهم در حالیست که امروزه جمهوری اسلامی به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پهپادی در دنیا شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات نیروی زمینی و هوا فضای سپاه موثر بوده و نشانه های ارتقاء امنیت در مرزها مشهود است، ادامه داد: به عبارتی کشورمان در شرایط سخت و پیچیده مرزی قرار دارد لذا تجهیز نیروی زمینی سپاه به پهپادها موجب می شود این نیرو در زمره یگان های برتر منطقه و دنیا قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک امروزه بهره مندی از قدرت بازدارندگی در ابعاد دیگر پیشرفت کشورها موثر است و خوشبختانه این موضوعی است که ایران اسلامی از آن بهره مند است.

راستینه هفشجانی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد توانمندی پهپادی ایران کاملا بومی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس این حوزه هیچگاه تحریم پذیر نبوده و همین ویژگی موجب می شود سطح دفاعی ایران در این حوزه روز به روز ارتقاء یابد.

نظر شما