شناسهٔ خبر: 181158 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آمریکا و صهیونیست‌ها نخستین ناقضان قوانین هسته‌ای هستند/ سیلی سخت در انتظار تصمیمات نابخردانه دشمنان ایران

سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اگر آمریکایی ها نسبت به مسائل هسته ای ایران مطابق قوانین بین المللی و معاهده عدم اشاعه هسته ای رفتار و تصمیم گیری می کنند، ابتدا باید به سراغ همپیمان خود، یعنی اسرائیلی های غاصب بروند زیرا آنها دارای کلاهک هسته ای هستند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در واکنش به نشست ضدایرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع ایالات متحده، گفت: مقامات کاخ سفید محور این نشست را بررسی و تصمیم گیری برای مقابله با تحولات موضوع هسته‌ای ایران و مسائل منطقه ای عنوان کرده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این راستا،اظهار کرد: این مهم در حالیست که اگر آمریکایی ها نسبت به مسائل هسته ای ایران مطابق قوانین بین المللی و معاهده عدم اشاعه هسته ای رفتار و تصمیم گیری می کنند، ابتدا باید به سراغ همپیمان خود، یعنی اسرائیلی های غاصب بروند زیرا آنها دارای کلاهک هسته ای هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه صهیونیست ها و آمریکایی ها تصور می کنند جمهوری اسلامی با بلوف های سیاسی و امنیتی آنها از مسیر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای منحرف خواهد شد در حالی که چنین دیدگاهی خیال خام است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اهل گفت و گو و مذاکره بوده و در رابطه با مسائل هسته ای خودش همواره اقدام به شفاف سازی کرده است، افزود: بر این اساس ایالات متحده و همپیمانانش نمی توانند ایران را متهم کنند زیرا خودشان از نخستین ناقضان قوانین بین المللی در این عرصه محسوب می شوند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر سران رژیم جعلی اسرائیل و همچنین دولتمردان آمریکایی تصمیم نابخردانه ای علیه ایران اتخاذ کنند، با سیلی سخت و ضربه شصت ایران مواجه خواهند شد زیرا دوران بزن و دررو تمام شده است.

نظر شما