شناسهٔ خبر: 181117 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

با هرگونه اقدام نامتعارف در ارائه تسهیلات بانکی مخالف هستیم

بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت ضمن انتقاد از ارائه تسهیلات بانکی بدون در نظر گرفتن پیوست عدالت بیان کرد:ارائه تسهیلات بیش از اندازه به کارمندان بانکها با عدالت همخوانی ندارد و فضای بدبینی به بانکها را افزایش می دهد.

به گزارش «نماینده»، با اشاره به انتشار فهرست پرداخت تسهیلات بانکی به کارکنان بانکها و تبعیضات صورت گرفته در این بخش، گفت: ما با هرگونه اقدام نامتعارف در ارائه تسهیلات بانکی مخالف هستیم.

وی تاکید کرد: هر توزیع منابعی که در نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد باید پیوست عدالت زمینه آن شود در غیر اینصورت این مسیر ناعادلانه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ناترازی عملیاتی بانکها بیان کرد: در این رویکرد ما تکالیفی را برعهده بانکها می گذاریم و بانکها به دلیل اینکه منابع لازم را ندارند خیلی نمی توانند پاسخگو تسهیلات باشند که این مهم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این حال ارائه تسهیلات بیش از اندازه به کارمندان بانکها با عدالت همخوانی ندارد و فضای بدبینی به بانکها را افزایش می دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بخشی از سرمایه بانکها از سوی دولت و سرمایه گذاری خود بانکها و بخشی هم از سرمایه های مردمی است حاصل می شود، بیان کرد: از این رو باید به ارائه تسهیلات بانکی با یک نگاه علی السویه نگاه کرد./

نظر شما