شناسهٔ خبر: 181103 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

احیای برجام در گرو رفع تمامی تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران است

آصفری عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به اینکه غربی ها باید بدانند احیای برجام در گرو رفع تمامی تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران است، گفت: متاسفانه اروپایی ها هیچ اراده ای از خودشان برای احیای برجام ندارند.

به گزارش «نماینده»، محمد حسن آصفری با اشاره به اظهارنظر برجامی انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت: متاسفانه وی بجای اینکه عنوان کند کشورهای عضو برجام در اجرای تعهداتشان کوتاهی کرده اند، این تفاهم نامه بین المللی را راه حلی برای رفع نگرانی های جامعه بشری در راستای جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته ای دانسته است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اروپایی ها بجای اینکه خروج یکجانبه آمریکا از برجام را محکوم کنند و از بدعهدی های خودشان پشیمان باشند، همچنان سیاست فرافکنی را در دستورکارشان قرار داده اند.

وی با بیان اینکه ایران طی سالیان گذشته همواره تلاش کرده برجام احیاء شود و در این راستا ایده های مخلتفی را مطرح کرده است، ادامه داد: این مهم در حالیست که غربی ها به دلیل پیروی از سیاست های کاخ سفید درصدد امتیازگیری و زیاده خواهی بودند لذا مذاکرات به نتیجه نرسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اروپایی ها هیچ اراده ای از خودشان برای احیای برجام ندارند، افزود: انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، باید پاسخ دهد چرا کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه هیچ تلاشی برای احقاق حقوق برجامی ملت ایران انجام ندادند و تعهداتشان را عملیاتی نکردند؟.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی ها باید بدانند احیای برجام در گرو رفع تمامی تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بر این اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دست مذاکره کنندگان کشورمان را باز گذاشته و موجب شده غربی ها نتوانند زیاده خواهی کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما