شناسهٔ خبر: 181088 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رئیس جمهور با نجابت کامل از حاشیه‌ سازی در کشور جلوگیری کرده‌است

ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور در دو سال اخیر با نجابت کامل سعی کرده‌است از حاشیه سازی در کشور جلوگیری شود و این مساله جای تقدیر دارد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به گفت وگوی اخیر تلویزیونی آیت الله رئیسی اظهار داشت: رئیس جمهور واقعا انسان نجیبی است که اهل جنجال، فرافکنی، تخریب دیگران و سر وصداهای آن چنانی نیست.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در گفت و گوی اخیر خود با مردم گزارش‌های خوبی ارائه کرد و نکته قابل توجه این است که جای این گفت‌گوها خالی است که رئیس جمهور و وزرا نتیجه اقدام های خود را به مردم اعلام کنند.

وی تاکید کرد: در۲ سال اخیر اقدامات چشمگیری توسط دولت انجام شده که قاطبه جامعه از آن‌ها بی اطلاع هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: موج تخریب علیه دولت زیاد است و موج فریب از سوی رسانه‌های بیگانه را شاهد هستیم تا مردم ناراضی شوند و باورهای آنان تغییر یابد.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه می‌خواهند مردم ناامید شده و نسبت به مسئولان بدبین گردند از این رو کارهایی که می‌شود مغفول می‌ماند و جا دارد رییس جمهور بیشتر با مردم صحبت کند و معتقدیم دولت زحمات زیادی می‌کشد و انعکاس این زحمات بسیار مهم است.

وی گفت: آِیت الله رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی اخیر خود مطالب مفید و جدیدی عنوان کردند که حتی برای خود بنده که به مسایل اشراف دارم جدید و جالب توجه بود.

ذوالنوری افزود: صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری امیدآفرینی داشت و چشم انداز روشنی توسط وی ترسیم شد و امیدآفرینی در آن بارز بود.

وی ابراز داشت: دولت اقدامات خوبی داشته‌است و در این بین نقد و نظرهایی توسط کارشناسان، منتقدان، معترضان و نمایندگان وجود دارد اما آن چه مهم است تمام نقد و نظرهای ما باید در جهت تامین بهتر منافع ملی و مردم و ایجاد امید برای آنان و سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلویی که وجود دارد باشد.

نظر شما