شناسهٔ خبر: 180973 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

خرید خودرو با شناخت از لوازم یدکی ام وی ام

در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶، چری تیگو ۲، یک کراس اوور کوچک شهری، در معرض دید عموم قرار گرفت و در همان سال در چین عرضه شد. این کراس اوور کامپکت تک دیفرانسیل که بر روی پلت فرم ام وی ام ۳۱۵ ساخته شده است در سال ۱۳۹۴ توسط شرکت مدیران خودرو که تنها نماینده محصولات چری در ایران است با نام ام وی ام X۲۲ در جاده های کشورمان معرفی شد و توانست برنده شود.

خرید خودرو با شناخت از لوازم یدکی ام وی ام

این محصولات بازار لوازم یدکی خاص خود را نیز در ایران دارند.

قلب مشتریان ایرانی در زمان ورود به بازار توانست بدست بیاورد و فروش خوبی را تجربه کند. در حال حاضر MVMX ۲۲ در دو مدل دستی و اتوماتیک و در شش نوع عرضه می شود. مشخصات فنی در هر شش تیپ یکسان بوده و تفاوت ها فقط در قسمت امنیت و امکانات قابل مشاهده است.

روی بخش فنی این کراس اوور جمع و جور زوم کنید. در داخل کاپوت ام وی ام یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ قرار دارد که حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه و توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه را ارائه می دهد. MVM X۲۲ دارای گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک است. مصرف سوخت این خودرو در حدود ۵.۹-۶.۱ لیتر در صد کیلومتر است. حداکثر سرعت ام وی ام X۲۲ در نمونه گیربکس دستی حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و با گیربکس اتوماتیک حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

تجهیزات پرکاربرد

در بین لوازم یدکی ام وی ام ، تجهیزات ایمنی خودرو ام وی ام شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS و فناوری نیروی ترمز EBD، دو کیسه هوای سرنشین جلو، کمربند ایمنی سه نقطه ای، ایموبلایزر، کروز کنترل و قفل متمرکز با کنترل از راه دور است.

از تجهیزات و قطعات یدکی ام وی ام ، و ابزار راحتی این خودرو نیز می توان به سیستم صوتی با چهار بلندگوی با کیفیت، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی روی کنسول، فناوری چند رسانه ای و سیستم سرگرمی، خروجی پورت USB، سیستم و فناوری بلوتوث، پخش دستی و اتوماتیک اشاره کرد. کنترل. سیستم. صدا، رادار پارکینگ، دوربین و سنسور معکوس MVM X۲۲، سانروف با کیفیت برقی، تودوزی چرمی بسیار مرغوب برای تمامی صندلی ها، تهویه مطبوع برقی اتوماتیک و دستی، آینه های بغل برقی، تنظیم ارتفاع، طول و عرض و Le راحتی صندلی راننده خودرو ، امکان تا شدن صندلی های عقب خودرو ام وی ام X۲۲، شیشه های برقی، چراغ های روز پرقدرت DRL، چراغ های مه شکن عقب، حالت های مختلف رانندگی از جمله: اسپرت و اقتصادی ECO و گرمایش شیشه عقب و سایر لوازم ام وی ام.

در نمای جانبی خودرو ام وی ام سایز صحیح رینگ ها و لاستیک ها دیده می شود، این ویژگی مزیت محسوب می شود زیرا اکثر خودروهای چینی از رینگ و لاستیک کوچک رنج می برند. علاوه بر این، ارتفاع خودرو از سطح زمین حدود ۱۸۶ میلی متر است، طراحی و ساخت روکش پلاستیکی لبه گلگیر، درب های خودرو و طراحی رکاب و درب عقب و سایر لوازم یدکی ام وی ام در قسمت پایانی بدنه خودروی ام وی ام X۲۲. طراحی میله های آلومینیومی، رنگ مشکی زیبای سقف و قاب پنجره ها. خودرو و همچنین گلگیرهای مناسب و بزرگ از جمله مزیت های ظاهری خودرو است. یک خط افقی زیبا از ابتدای گلگیر جلو تا انتهای گلگیر عقب کشیده شده که ظاهر خودرو را دو چندان می کند. ناگفته نماند که درب باک بنزین خودرو نیز روی گلگیر عقب سمت راست بدنه قرار دارد.

مواد به کار رفته در داخل خودرو ام وی ام X۲۲ از کیفیت بالایی برخوردار است. جنس صندلی ها و روکش در و فرمان از چرم مرغوب و جنس بدنه کنسول جلو از پلاستیک فشرده و فیبر کربن است. خطوط نارنجی رنگی که روی لبه های دکمه های کنترل تهویه مطبوع و پنل کشیده شده است، زیبایی خودروی ام وی ام X۲۲ را دو چندان می کند. چرم استفاده شده برای صندلی ها به گونه ای طراحی شده است که پشت و پهلوی راننده عرق نمی کند.

بر روی فرمان خودروی ام وی ام X۲۲، سیستم صوتی چندرسانه ای و ورودی های کروز کنترل قرار گرفته است که به راننده اجازه می دهد تا به راحتی این سیستم ها را کنترل کند. نکته جالب این است که سوزن های سرعت سنج و کیلومترشمار در جهت مخالف هم حرکت می کنند. این ویژگی راننده را گیج می کند و می تواند در شروع رانندگی برای شما مشکل ایجاد کند. اما با گذشت زمان به آن عادت خواهید کرد. ورودی های تنظیم زاویه چراغ های خودرو و تنظیم آینه های بغل خودرو بر روی فرمان قرار دارند.

از قطعات و لوازم ام وی ام به کار رفته برای لوکس شدن خودرو ، یک صفحه نمایش LCD ۸ اینچی بر روی پنل طراحی شده است که امکان استفاده از بلوتوث و اتصال تلفن همراه را در اختیار شما قرار می دهد، اما متاسفانه این صفحه نمایش ال سی دی کیفیت سنسور لمسی بالایی ندارد و برای عملکرد صاف صفحه لمسی باید با نوک انگشت لمس کنید. صفحه نمایش را لمس کنید. یک میکروفون باکیفیت در سمت چپ صفحه نمایش ال سی دی وجود دارد که به شما امکان می دهد هنگام صحبت با شخص مورد نظر صدایی با کیفیت دریافت کنید. گرمکن شیشه عقب و چراغ راهنما در زیر نمایشگر LCD قرار دارند. به طور کلی طراحی داشبورد و پنل خودروی ام وی ام X۲۲ به سادگی انجام شد و شلوغی و پیچیدگی این نوع طراحی را از بین بردند. کنسول وسط خودرو ام وی ام X۲۲ به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است و دسته دنده، ترمز دستی و جلیوانی نمایان است.

نظر شما