شناسهٔ خبر: 180950 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حدادی: با آمادگی نیروهای نظامی کشورمان هر توطئه‌ دشمن محکوم به شکست است

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: آمادگی سپاه در بخش های مختلف در خارج از کشور و ایجاد امنیت در داخل این پیام را می رساند که هر توطئه دشمن محکوم به شکست است.

به گزارش «نماینده»، علی حدادی با اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۶ بیان کرد: یکی از اهداف نظام سلطه این بود که از طریق ورود به کشورهای عراق، افغانستان و سوریه، داعش را ایجاد کرده و در منطقه درگیری به وجود آورد و هدف از نقشه ها و توطئه هایی که نظام سلطه برای ایجاد داعش دنبال می کرد آسیب به نظام جمهوری اسلامی بود که سردار دل‌ها و سراداران شهید و مدافعان حرم به مبارزه با داعش و تکفیری ها در عراق پرداختند و نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه حمله داعش به مجلس شورای اسلامی نشان داد که این ها به هیچ کس رحم ندارند و ایجاد رعب و وحشت در راستای اهداف نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: آمادگی سپاه در بخش های مختلف در خارج از کشور و ایجاد امنیت در داخل این پیام را می رساند که هر توطئه ای محکوم به شکست است.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حمله داعش به مجلس، این بود که نقشه ایجاد داعش توسط نظام سلطه نقشه ای است علیه نظام اسلامی. اما آنها موفق نشدند. امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی با حرکتی که سپاه و نیروهای بسیجی ما داشتند ارتقا یافته است و دشمن نه تنها به اهداف شوم خود نرسید بلکه آسیب های جدی دید. این درس عبرتی برای دشمن بود.

حدادی در پایان تصریح کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند حد یقف دشمن تسلیم است که ما به هیچ وجه نه تنها تسلیم نمی شویم بلکه امروز وظیفه ما مقاومت و ایستادگی است.

نظر شما