شناسهٔ خبر: 180763 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نیکزاد: هیچ قدرتی در منطقه نمی‌تواند بدون نظر جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی در منطقه نمی‌تواند بدون نظر جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد، گفت: اگر کسی بخواهد با تکیه بر صهیونیسم در منطقه فتنه‌انگیزی کند، موفق نخواهد شد و این را تاریخ نشان داده است.

به گزارش «نماینده» ، علی نیکزاد روز یکشنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز اردبیل در ثارالله سپاه این استان رمز موفقیت هر حاکمیت را در کارآمدی آن دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی ، انتخابات و مردم‌سالاری دینی موفقیت‌های چشمگیری حاصل کرده است.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به دنبال حق است و هرگز از ناحیه او گزندی به همسایگان نخواهد رسید، ادامه داد: نظام جمهوری در عرصه دفاعی و بین‌المللی تاثیرگذار است به طوری که دشمنان نتوانستند با همه شیطنت‌ها و جنگ افروزی‌ها به اهداف خود علیه مقاومت برسند.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدان دفاع و شهدای ما مقدس هستند و اگر امثال تهرانی مقدم‌ها نبودند ما الان موشک نقطه‌زن نداشتیم و سرداران ما در کنار دفاع از ملت، در مجاهدت‌های علمی نیز خوش درخشیده اند.

راهکار حل مشکلات معیشتی بازگشت به آرمان‌های انقلاب است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌ اکنون مشکلاتی در معیشت و بخش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور داریم اما اگر تربیت توحیدی درست شود از دل آن سلیمانی‌ها برخواهند خاست و مشکلات حل خواهد شد.

نیکزاد اظهار کرد: باید فرهنگ، درست شود و اشرافی‌گری از بین برود و اگر به آرمان‌های نظام اسلامی برگردیم، مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شد و این به معنی نبود برنامه نیست.

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران نوع جدید حکمرانی در دنیاست و در اردوگاه شرق و غرب قرار نگرفته است، افزود: سخت در اشتباه هستند آنانی که تصور می‌کردند پایه‌های این حکومت متزلزل است.

دشمن ساحت رهبری را نشانه گرفته است

نیکزاد با اشاره به این که هر فردی با ولایت در افتاد بر افتاد، گفت: همه باید بدانیم و آگاه باشیم که چرا دشمن، ساحت رهبری را نشانه گرفته است، زیرا این ناخدا کشتی کشور را به ساحل نجات خواهد رساند و دشمن از توان رهبری آگاه است.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دانش‌آموزان شهید عزیز ما در اعلاء علیین قرار دارند، افزود: مشکلات نظام مقدس ما منبعث از مشکلات فرهنگی است و راه حل آن بازگشت به آرمان انقلاب اسلامی است تا کارآمدی نظام را به سرانجام برسانیم.

پخش نماهنگ و اجرای سرود دانش آموزی از بخش‌های قابل ذکر این اجلاسیه بود که به عنوان مقدمه ای برای کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد.

نظر شما