شناسهٔ خبر: 180719 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تیم اقتصادی دولت راهکار مناسبی برای رفع گرانی ها ارائه کند

فرهاد طهماسبی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد که دولت و به ویژه تیم اقتصادی باید به دنبال حل مشکل گرانی باشد و راهکار مناسبی برای رفع دغدغه مردم درباره افزایش قیمت کالاها ارائه دهد.

به گزارش «نماینده»، فرهاد طهماسبی درباره گرانی افسارگسیخته کالاها، گفت: از تیم اقتصادی دولت می‌خواهم که برای کاهش قیمت‌ها و مقابله با گرانی افسارگسیخته کالاها فکر اساسی کند، در صورت ادامه روند کنونی نمایندگان به موضوع ورود و مطالبات مردم را پیگیر می‌کنند.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت نیاز، نمایندگان از ابزار نظارتی خود استفاده می‌کنند، ادامه داد: گرانی مرغ، مواد شوینده و... به دغدغه مردم تبدیل شده است و همواره درباره این وضعیت از نمایندگان سوال می‌شود که دولت باید پاسخگوی این مشکلات باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید مشخص شود که دلیل افزایش قیمت کالاها چیست؟ اضافه کرد: اگر دلیل این نابسامانی موضوع تامین ارز است باید اقدامات لازم برای تامین منابع موردنیاز انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید با تعامل این مشکلات را رفع کرد، تصریح کرد: دولت و به ویژه تیم اقتصادی دولت باید به دنبال حل مشکل گرانی باشد و راهکار مناسبی برای رفع دغدغه مردم درباره افزایش قیمت کالاها ارائه دهد.

نظر شما