شناسهٔ خبر: 180576 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تمرکز بر مسائل کلیدی کشور مطالبه ملی است/ لزوم تقویت امید و انسجام ملی

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز قوای سه گانه بر مسائل اساسی کشور موجب تسریع در دستیابی به قله های آرمانی پیشرفت و بالندگی خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به سخنان راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در عید سعید فطر، اظهار کرد: مخاطب قرار گرفتن قوای سه گانه در کلام رهبری ناشی از اهمیت راهبردی آن است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: هم راستایی قوای سه گانه در حل چالش های اساسی کشور موجب تقویت انسجام و وحدت ملی خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس حاشیه سازی و پرداختن بلاوجه به حواشی امور در کشور را خواست دشمنان دانست و افزود: تمرکز بر مسائل کلیدی کشور مطالبه ملی است.

کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد: رویکرد حل المسائلی در پیشبرد امور قوای سه گانه باید پیش روی مردم قرار بگیرد.

وی با تأکید بر فرهنگ و اقتصاد بعنوان دو چالش مهم کشور در حال حاضر اظهار کرد: پیگیری برای عملیاتی کردن رهیافت های چاره ساز در کاهش مشکلات این حوزه های استراتژیک رسالت محوری دولت و مجلس است.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم تصریح کرد: اهم رسالت قوای سه گانه در کشور تمرکز بر راههای دقیق، علمی و جامعه محور است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: پرهیز از هزینه تراشی برای کشور در شرایط حساس کنونی مؤلفه اساسی در عرصه حکمرانی است. اراده ملی مردم و مسئولان باید مبتنی بر امیدبخشی و تقویت اتحاد سرزمینی و غلبه بر چالش های بنیادی کشور باشد.

نظر شما