شناسهٔ خبر: 180574 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

متفکرآزاد: مجلس به سایر قوا برای حل مسائل مردم و کشور کمک خواهد کرد

متفکر آزاد نماینده مردم تبریز با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در روز عید فطر، گفت: ما در مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم و برای حل مسائل مردم و کشور به سایر قوا کمک خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده»، روح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، گفت: تاکید موکد رهبر معظم انقلاب بر این بود که قوای سه‌گانه باید همدلی، همکاری و هم‌افزایی داشته باشند و مانع یکدیگر برای حل مسائل کشور نشوند و راه برون رفت از مسائل را می‌توانند با تعامل با هم پیدا کنند.

نماینده مردم تبریز افزود: نکته دیگری که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند، مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

متفکرآزاد با تاکید بر این‌که فرمایشات رهبری در روز عید فطر بسیار روشن و مبتنی بر روح ملت و امت واحد بود، یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امت یکپارچه و به دور از اختلافات برگرفته از قرآن بود که می‌فرماید اگر اختلافی بینتان باشد عزت و اقتدارتان به هم می‌ریزد و وجود اختلاف در بین مردم از هم گسیختگی و نابودی به وجود می‌آورد؛ لذا بیانات رهبری در خصوص تحمل یکدیگر و پرداختن به اهم مسائل کاملا روشن بود و تاکید بر توجه به اصل مسائل به جای حواشی داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد که فرمایشات و تاکیدات رهبری را حتما اجابت کرده و سرلوحه رفتارها و کنش‌های‌مان قرار دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مجلس همچنین به سایر قوای نظام برای دستیابی به رضایتمندی مردم و حل مسائل کشور کمک خواهد کرد.

نظر شما