شناسهٔ خبر: 180573 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گودرزی: باید با پرهیز از حواشی و حفظ وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم

گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دشمن درصدد است تا با به راه انداختن جنگ شناختی علیه ملت ما به اهداف خود در جمهوری اسلامی برسد و ما باید با پرهیز از حواشی و حفظ وحدت نسبت به خنثی‌سازی این توطئه دشمن اقدام کنیم.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت در جامعه گفت: دشمن امروز خوب می‌داند که نمی‌تواند به اهدافش از طریق جنگ نظامی علیه کشور ما برسد چرا که جنگ نظامی بسیار برایش پرهزینه است و علاوه بر آن روحیه مقاومت باعث خنثی‌سازی حمله نظامی دشمن می‌شود.

وی افزود: امروز دشمن جنگ شناختی و ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته و درصدد است تا با ایجاد تفرقه و همچنین اغواگری و هوچی‌گری و اقداماتی از این دست موجبات ایجاد تفرقه و همچنین یاس و ناامیدی را در جامعه ما فراهم آورد که ما باید با پرهیز از حواشی و حفظ وحدت نسبت به خنثی‌سازی این توطئه دشمن اقدام کنیم.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: دشمن می خواهد جلوی روند رو به رشد کشور را بگیرد و ما باید با تأکید بر مبانی اصلی انقلاب اسلامی و پافشاری بر ارزش‌های انقلابی‌مان به مسیر خود ادامه دهیم و با تاکید و برجسته کردن نقاط قوت کشور بیش از پیش زمینه را برای رشد کشورمان فراهم آوریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید زمان همدلی و وحدت بر رفع مشکلات و انجام امور کشور و مردم متمرکز شوند چرا که این راه بهترین اقدام برای مقابله با توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمن علیه کشورمان است.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا بین مسئولان با مسئولان بین مردم با مردم و بین مردم با مسئولان شکاف و اختلاف ایجاد کند که ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمن با سیاه‌نمایی و هوچی‌گری و فضاسازی علیه نظام به اهداف شوم خود در کشور ما برسد.

به گزارش فارس؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان در خطبه‌های نماز عید فطر بر حفظ وحدت و پرهیز از حواشی پرداختن به امور اصلی کشور تاکید کردند.

نظر شما