شناسهٔ خبر: 180571 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسینی: حضور احزاب مختلف، موجب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می‌شود

کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که حضور احزاب مختلف در انتخابات باعث می شود که ملت نیز در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، سیدکریم حسینی در خصوص دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان و تأکیدات ایشان برای ایجاد مشارکت بالا در انتخابات آتی، بیان کرد: انتخابات و حضور مردم پای صندوق های رأی نشان از اقتدار نظام و داشتن پشتیبانی مردم ایران اسلامی است، به همین خاطر برای اینکه حضور مردم در انتخابات پرشور بوده و شکوه خاص خود را داشته باشد قطعا همکاری تمامی آحاد جامعه را می‌طلبد.

مسئولین باید برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند

وی با بیان اینکه مسئولین امر باید در کاهش آلام و مشکلاتی که در خصوص معیشت و اقتصاد مردم وجود دارد تلاش کنند، تأکید کرد: حضور احزاب مختلف در انتخابات باعث می شود که ملت در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند و برای ایجاد رقابت سالم و حضور حداکثری تلاش کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: قطعا همه در ایجاد یک انتخابات باشکوه سهیم هستند و برنده اصلی این انتخابات ها نیز مردم و ملت هستند که ان شاءالله امسال هم مانند سال های گذشته پرشور حضور یافته و نتیجه انتخابات هم به نفع کشور و مردم باشد.

شورای نگهبان برای ایجاد انتخابات سالم نقش اساسی دارد

حسینی در رابطه با سعه صدر شورای نگهبان در الگوبرداری از رویکرد رهبری برای دعوت از طیف های مختلف مسئولین در دیدار اخیرشان، گفت: شورای نگهبان چارچوب خاص خود را دارد و در ایجاد یک انتخابات سالم و انتخاباتی که به دور از هر گونه شائبه ای باشد نقش اساسی و اصلی دارد و در برگزاری انتخابات و حضور مردم هم می تواند تأثیر مستقیمی داشته باشد.

نظر شما