شناسهٔ خبر: 180508 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مساجد باید محور محلات باشند

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: مساجد باید جایگاه خود را بیایند و محور باشند.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۹ با اشاره به مسجد حضرت ابوالفضل گفت: انشاالله این مسجد مرکزی برای کمک به حل مسائل محله باشد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در دور دوم شورای شهر تهران کمک به مساجد تصویب شد و امیدوارم مابقی مساجدی که قرار است ساخته شوند به افتتاح برسند.

چمران گفت: در زمان دفاع مقدس نیز تمامی حرکت‌ها از مسجد شکل می‌گرفت و انشاالله بازهم مساجد جایگاه خود را بیایند و محور باشند.

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ تهران با بیان اینکه این منطقه دارای شرایطی خاص است گفت: وجود میدان تره بار، فرودگاه و ۳ بازار دارای جمعیت شناور سنگین است.

وی ادامه داد: در حال تلاش هستیم تا خدمات خوبی را در این منطقه ارائه دهیم و مسجد حضرت ابوالفضل که امروز افتتاح شد تا ۳ ماه گذشته ۵۰ درصد رشد داشته که طی ۳ ماه توانستیم آن را تکمیل کنیم.

فرهادی گفت: مسجد حضرت ابوالفضل با ظرفیت ۷۵۰ نمازگزار در ۲ هزار و ۵۰۰ افتتاح شده است.

شهردار منطقه ۱۹ تهران با اشاره به افتتاح سرای محله اسماعیل آباد گفت: این محله فاقد سرای محله بود و توانستیم در مدت کوتاه سرای محله را به افتتاح برسانیم.

وی درباره سایر پروژه‌ها گفت: افتتاح مرکز پویا برای تحصیل کودکان کار، احداث زمین چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی و تفریحی امام علی در محله شهید کاظمی پروژه‌هایی است که امروز افتتاح می‌شوند.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز گفت: در این برنامه چندین همکار بنده زخمی و مجروح شدند.

نظر شما