شناسهٔ خبر: 180500 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حاجی‌دلیگانی: در انتخابات آینده فضای بازتری را متصور خواهیم بود

حاجی دلیگانی یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری می‌توان پیش بینی کرد که در انتخابات آینده فضای بازتری را متصور خواهیم شد.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اظهار کرد: این‌که مقام معظم رهبری از ۱۱ ماه مانده به این انتخابات مجلس این موضوع را مطرح کردند جهت‌گیری و نگاه ایشان را نشان می‌دهد و این‌که بیان موضوعات از سوی رهبری همچون رقابت و مشارکت، حاوی این پیش‌بینی است که در انتخابات آینده فضای بازتری را می‌توان دید.

وی درباره این‌که چقدر لازم است شورای نگهبان در برریس صلاحیت داوطلبان سعه‌صدر داشته و سلیقه‌ای عمل نکند گفت: شورای نگهبان سلیقه‌ای عمل نمی‌کند و براساس چارچوب‌ها و معیارها صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند. اگر افرادی شرایط قانونی را داشته باشند می‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان و در جمع‌بندی گفت: این‌که از الان مقام معظم رهبری درباره انتخابات حرف زدند را می‌توان اینگونه تفسیر کرد که به نظر می‌رسد با فضا و شرایط بهتری نسبت به گذشته مواجه خواهیم شد و انتظار می‌رود فضای رقابتی‌تر و با مشارکت بیشتری را داشته باشیم.

نظر شما