شناسهٔ خبر: 180495 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دیکتاتوری نتانیاهو موجب نزدیک‌تر شدن پیروزی مردم فلسطین خواهد شد

سامه یح نماینده کلیمیان مجلس با بیان اینکه سرزمین‌های اشغالی به سمت دیکتاتوری نتانیاهو در حرکت است، گفت: اختلاف‌های درونی، موجب تزلزل رژیم صهیونیستی و نزدیک‌تر شدن پیروزی مردم فلسطین خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، همایون سامه یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز قدس، گفت: هر سال روز قدس شرایط خاص خودش را دارد. این روز نه تنها برای ایرانیان بلکه برای همه ملت‌هایی که خواستار از میان رفتن ظلم و ستم در دنیا هستند، اهمیت خیلی زیادی را داراست.

وی با اشاره به افزایش مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در آستانه روز قدس امسال شاهد وجود مشکلات بزرگی در داخل رژیم صهیونیستی هستیم. به گونه‌ای که نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در تلاش است که هر چه بیشتر افکار عمومی مردم داخل سرزمین‌های اشغالی و حتی جهان را از بحران داخلی این رژیم دور نگه دارد. در این خصوص لازم است جمهوری اسلامی ایران اجازه ندهد، نتانیاهو و رژیم صهیونیستی به خواسته خودشان برسند

مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس، موجب دلگرمی مردم فلسطین شوند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: باید تمام مردم ایران و نیز همه مردم آزادی‌خواهان جهان با حضور درراهپیمایی روز قدس، موجب دلگرمی بیشتر مردم مظلوم فلسطین به شوند.

نماینده کلیمیان در مجلس با اشاره به همگرایی سیاسی شکل گرفته میان ایران و کشورهای اسلامی منطقه، تشریح کرد: تغییرات رخ داده در سیاست خارجی ایران و همگرایی شکل گرفته در میان ایران و کشورهای اسلامی و منطقه، بسیار مهم است. این امر موجب اهمیت روز افزون روز قدس امسال شده و مواضع کشورهای منطقه علیه رژیم صهیونیستی تقویت خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه داخلی سرزمین‌های اشغالی به سمت دیکتاتوری نتانیاهو در حرکت است، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد دیکتاتوری نتانیاهو در داخل سرزمین‌های اشغالی هستیم. او علاقمند است رژیم صهیونیستی را با برقراری دیکتاتوری اداره کند. این موضوع به سود مخالفین رژیم اشغالگرقدس است، زیرا این دیکتاتوری و اختلاف‌های درونی، موجب ایجاد تزلزل در داخل این رژیم شده و موجب نزدیک‌تر شدن پیروزی مردم فلسطین خواهد شد.

حضور پرشور جامعه کلیمیان در راهپیمایی روز قدس

همایون سامه یح نجف‌آبادی با آرزوی بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های خود تأکید کرد: هر ساله جامعه کلیمیان ایران در راهپیمایی روز قدس و در شهرهای مختلف کلیمی‌نشین کشورمان شرکت می‌کنند. امسال هم به صورت خیلی پر شور و پر بارتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.

نظر شما