شناسهٔ خبر: 180494 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

غضنفرآبادی: کسانی که به ملت فلسطین خیانت کردند، پشیمان می‌شوند

غضنفر آبادی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: روز قدس نماد وحدت آزادیخواهان جهان علیه ظلم و ستم صهیونیسم است و کسانی که به ملت فلسطین خیانت کردند، روزی پشیمان خواهند شد.

به گزارش «نماینده»، موسی غضنفرآبادی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران با یادآوری اهمیت این روز برای جهان اسلام گفت: ملت هوشیار و بیدار اسلامی با انسان دوستی و آگاهی خود نشان دادند که ملت فلسطین تنها نیست.

نماینده مردم بم بیان داشت: روز قدس نماد وحدت آزادیخواهان جهان علیه ظلم و ستم صهیونیسم است و کسانی که به ملت فلسطین خیانت کردند روزی پشیمان خواهند شد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بعد از مقاومت‌های مردم فلسطین امروز شاهد به قدرت رسیدن آنها هستیم و با اختلافات بوجود آمده در بین رژیم صهیونیستی فلسطین زنده تر از همیشه خود را نشان می دهد.

غضنفرآبادی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی که روزی ادعای قدرت داشت و با تمام تجهیزات مردم فلسطین را به شهادت می‌رساند امروز در موقعیت ضعیفی قرار دارد و بزودی منطقه را ترک خواهد کرد چون این سرزمین متعلق به مردم فلسطین است.

وی در مورد اتحاد جهان سلام علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: فعالیت‌های مردم فلسطین باعث شد که اتحاد ملت های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی شکل گیرد و برخی دولت‌ها که به دنبال عادی‌سازی با این رژیم هستند به ناچار مجبورند در خط ملت های خود قرار گیرند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

نماینده مردم بم بیان داشت: تحرکات صهیونیست ها علیه فلسطینی‌ها در قدس نمی تواند خللی در اراده ملت‌های مسلمان در مبارزه با این رژیم جعلی به وجود آورد.

نظر شما