شناسهٔ خبر: 180490 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حضور گسترده مردم در روز قدس سبب خنثی‌سازی دسیسه کسب مشروعیت صهیونیست‌ها می‌شود

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده وحدت میان امت اسلامی و مقابله با سیاست ها و دسیسه های رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نظری در رابطه با اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس، گفت: امروزه آزادسازی قدس شریف به عنوان نماد برچیدن ظلم و استکبار از دنیا تبدیل شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها با اقدامات ضدبشری خودشان در سرزمین های اشغالی و شهرک سازی های متعدد و همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی به دنیا ثابت کردند که تجاوزگر بوده و به هیچ مولفه انسانی پایبند نیستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه روز قدس بیانگر امید ملت ها برای آزادسازی قدس شریف از دست صهیونیست ها و پیروزی فلسطینیان است، ادامه داد: به عبارتی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده وحدت میان امت اسلامی و مقابله با سیاست ها و دسیسه های رژیم اشغالگر قدس است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد صهیونیست ها با همکاری سیاستمداران آمریکایی درصدد عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی بودند اما این تیر آنها با بیداری ملت ها به سنگ خورد.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد حضور مردم دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس اقدامی موثر برای خنثی سازی دسیسه کسب مشروعیت از سوی صهیونیست ها محسوب می شود.

نظر شما