شناسهٔ خبر: 180489 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

راهپیمایی مردم در روز قدس فریاد مظلومیت فلسطینیان را به گوش جهانیان می رساند

یعقوب  رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضازاده در رابطه با اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس، گفت: همواره شاهد تقابل حق و باطل بوده ایم لذا مردم دنیا در روز قدس ثابت می کنند که برای تحقق آرمان‌های ضداستکباری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه ملت فلسطین سالیان متمادی تحت ظلم رژیم غاصب اسرائیل است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که همه مجامع حقوق بشری دنیا در مقابل نسل کشی و تجاوزگری صهیونیست ها سکوت کرده اند و فقط آزادی خواهان هستند که در مناسبت هایی مانند روز قدس فریاد مظلومیت فلسطینیان را به گوش جهانیان می رسانند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است، ادامه داد: در واقع این حضور به دنیای استکبار خصوصا محور غربی-عبری نشان می دهد که مسلمانان و آزادی خواهان پشتیبان مردم سرزمین های اشغالی فلسطین هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید یادآور شد اقدام رهبر کبیر انقلاب با نامگذاری روز قدس موجب شد مسئله مردم فلسطین به موضوع مهم برای جهان اسلام و حتی ملت های آزاده دنیا مبدل شود که امری قابل تامل است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مشاهده می شود راهپیمایی روز قدس به صورت فراگیر در کشورهای مختلفی برگزار می شود.

نظر شما