شناسهٔ خبر: 180481 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

تعامل دولت و مجلس می‌تواند در کاهش مشکلات اقتصادی مردم موثر باشد

شلمزاری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همدلی بین دولت و مجلس می‌تواند در تسریع خدمت‌رسانی و کاهش مشکلات اقتصادی مردم موثر باشد.

به گزارش «نماینده»، قدرت حمزه شلمزاری با تاکید بر تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور بیان داشت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با کارگزاران نظام همانند سال های گذشته رهنمودهای راهگشایی را بیان فرمودند و بر وحدت، همدلی و همفکری مسوولان کشور تاکید کردند؛ قطعا هرجا که وحدت و همدلی بیشتری باشد، حل مشکلات آسانتر خواهد بود و مسوولان موفق‌تر عمل می‌کنند.

نماینده مردم فارسان بیان داشت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب همواره بر این است که دولت‌ها برنامه و خط مشی داشته باشند و قوای سه گانه هم با حفظ وظیفه خود در جهت همدلی و هم افزایی حرکت کنند که امیدواریم در سال جدید شاهد فصل نوینی از تعاملات دولت و مجلس برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات مردم باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: تعامل و همدلی بین دولت و مجلس می‌تواند در تسریع خدمت‌رسانی و کاهش مشکلات اقتصادی مردم موثر باشد.

نماینده مردم فارسان در مجلس با تاکید بر اینکه دغدغه دولت و مجلس حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت: اتحاد و همدلی یکی از سیاست‌های راهبردی است که رئیس جمهور بر آن تاکید می‌کند و تاکنون هم همکاری‌ها خوبی میان نمایندگان مجلس و اعضای دولت وجود داشته است.

وی، وحدت قوای سه گانه را کلید حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: برای تثبت و ادامه راه انقلاب نیازمند وحدت هستیم و این همدلی و همفکری بین دولت و مجلس و قوای سه گانه وجود دارد و می‌تواند بخش زیادی از مشکلات کشور را حل کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نقش رییس جمهور در حل مشکلات کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: دستگاههای اجرایی کشور موثرترین نهادها برای حل مشکلات کشور هستند و شخص آیت الله رییسی هم با سفرهای استانی و رصد مشکلات مردمی نقش مهمی در امید آفرینی به جامعه و حل مشکلات کشور دارد.

نظر شما