شناسهٔ خبر: 180468 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

افزایش مشارکت مردم در انتخابات منجر به اقتدار نظام می‌شود

آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود، قدرت چانه زنی کشورمان در مذاکرات و عرصه جهانی افزایش می‌یابد.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان مرتبط راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» را از هم اکنون مشخص کنند تا انتخاباتی خوب، سالم و با مشارکت بالا داشته باشیم، اظهار داشت: باید مهم‌ترین مسئله مورد توجه مسئولان ذیربط افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفند ماه برگزار می‌شود، باشد.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید تلاش و برنامه ریزی کنند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی افزایش پیدا کند، چرا که هر چقدر مشارکت مردم بالاتر برود می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی و قدرت چانه زنی کشورمان را در مذاکرات هسته‌ای و مذاکره با کشورهای جهان افزایش دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی افزایش خواهد داد و سبب ایجاد اتحاد و انسجام بین آحاد مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد و همه احزاب و جریانات سیاسی باید پای کار بیایند و تلاش کنند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو افزایش یابد.

آصفری با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان باید از همه فرصت‌های خود استفاده کنند و گام‌هایی را برای افزایش رضایت مندی مردم بردارند، گفت: باید جلوی گرانی‌های افسارگسیخته گرفته شود، چرا که گرانی‌ها منجر به نارضایتی و گلایه مندی ملت از مسئولان می‌شود. باید مشکلات معیشتی مردم حل شود و ارتباط و سطح تعامل مسئولان با مردم هم لازم است بیشتر شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما کشور خود و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و همواره با حضور مقتدرانه خود در صحنه پاسخ محکمی به دشمنان داده و باعث اقتدار نظام در عرصه جهانی شده‌اند.

نظر شما