شناسهٔ خبر: 180439 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اتخاذ موضع هماهنگ و واحد قوای سه گانه حول منویات رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد/ لزوم اجرای سیاست‌های تحولی با رویکرد مردمی

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اتخاذ راهکار و موضع هماهنگ و واحد در خصوص مسائل راهبردی مانند سیاست‌های اقتصادی و فرهنگی از سوی دستگاه‌های حکمرانی تأکید کرد.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام، گفت: سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رعایت شئونات فرهنگی و راهکارهای تحقق شعار محوری سال روش‌مند و فصل الخطاب است.

نماینده مردم بابل در مجلس با انتقاد از رفتار چندگانه، متناقض و انفعالی برخی از دستگاه‌ها و مسئولان در حوزه شئونات و الزامات فرهنگی جامعه، افزود: با تبیین صحیح سیاست‌های فرهنگی از سوی رهبری تمامی دستگاه‌های حاکمیتی اعم از اجرایی، فرهنگی و قضایی وظیفه اجرای بهینه آن را بر عهده دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اظهار اینکه دوقطبی سازی راهبرد قطعی دشمن در شرایط فعلی است، یادآور شد: در کشوری که رهبری حکیم و سیاست‌های مدون و منضبط فرهنگی متکی به احکام نورانی اسلام دارد، اینگونه مسائل نباید به چالش جدی تبدیل شود چرا که اهمیت مسئله روشن است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به سیاست‌های اقتصادی کشور افزود: اصلاح سیاست ها و مقررات در حوزه رشد تولید و کنترل تورم با رویکرد مردمی‌سازی اقتصاد در دستور کار خانه ملت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برون رفت کشور از شرایط پیچیده و تحولات جهانی نیازمند تدبیر و مدیریت هماهنگ و یکپارچه قوای سه گانه است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: کشور در سایه کاربست منویات رهبر معظم انقلاب و عزم جهادی مسئولان به پیشرفت و تحول بنیادین دست خواهد یافت.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم گفت: جمعیت نخبگانی کشور برای پیگیری آرمان های بالندگی و پیشرفت کشور ایده های تحولی در موضوعات اساسی را پیش روی قوای سه گانه قرار دهند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تأکید بر لزوم هدف گیری مؤلفه های رشدیافتگی در کشور افزود: تمامی طرح‌های تحولی در ساحت فرهنگ، سیاست و اقتصاد باید با رویکرد مردمی و عدالت محوری اجرایی شود.

نظر شما