شناسهٔ خبر: 180191 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جوکار: همزمانی ماه رمضان با نوروز وظیفه دولت برای نظارت بر بازار را سنگین‌تر می‌کند

جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲ وظیفه دولت را برای نظارت بر بازار را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ۱۴۰۲ وظیفه دولت برای تنظیم بازار و تأمین مایحتاج مردم در ورزهای پایانی سال را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: دولت باید با جدیت تمام تأمین کالاهای مورد نیاز مردم اعم از میوه و دیگر مواد خوراکی و به ویژه گوشت را تأمین کند و بر قیمت‌ها کالاها در بازار نظارت دقیق داشته باشد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرگونه تعلل و سستی زمینه را برای سواستفاده دلالان و سواستفاده‌کنندگان در بازار فراهم می‌آورد و لذا نباید به آنها مجال سواستفاده در بازار پایان شب عید را بدهد.

جوکار خاطرنشان کرد: دولت باید با نظارت دقیق بر قیمت کالاها و تأمین مایحتاج مردم در پایان سال فضای امنی برای جامعه و خرید مایحتاج مردم فراهم آورد.

وی افزود: مردم به ویژه با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و افزایش قیمت ارز شرایط سختی را سپری می‌کنند و دولت باید برای افراد آسیب‌پذیر کالابرگ برای خرید کالا در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس نیز با توجه به افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر و گرانی که بر اثر آن به بازار تحمیل می‌شود باید تخصیص کالابرگ به اقشار آسیب‌پذیر را در مصوبه‌ای در بودجه سال آینده لحاظ کند.

نظر شما