شناسهٔ خبر: 180038 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نقش دیگر سازمان‌ها در کمبودهاوعدم کارایی ها دربرف تهران مشخص شود/مشکل نبود مدیریت واحد شهری است

احمد صادقی یک عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتقادها از برف روبی در تهران، گفت: نقش دیگر سازمان‌ها در کمبودها و عدم کارایی ها در برف تهران نیز مشخص شود.

به گزارش «نماینده»، احمد صادقی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران با ابراز گلایه از برخی انتقادها از نحوه برف روبی در شهر تهران گفت: مشکل امروز ما بحث نمک پاشی و شن پاشی نیست؛ بلکه مشکل ما نبود مدیریت واحد شهری است. آیا در شهر فقط شهرداری است که متولی ترافیک است؟

وی ادامه داد: این در حالی است که در زمان بارش برف از لحاظ علمی ثابت شده که دید رانندگان کمتر می شود ، سرعت کاهش می یابد ،امکان جابجایی در سطح کندتر و در نهایت ترافیک افزایش می یابد. حال آنکه ما در حوزه آموزش نیز کمبود داریم و به شهروندان آموزش داده نشده که در چنین روزهایی کمتر به کارهای روزمره برسند.

صادقی افزود: متأسفانه امروز فلش انتقادها تنها به سمت کسانی است که شبانه روز تلاش می کنند و زحمت می کشند.

وی ادامه داد: هیچکس نگفت راهور کجا بوده، نقش مسئولیت اجتماعی نهادها و اشخاص کجاست؟، هیچکس نیامد آسیب شناسی کند و نقش سایر سازمان ها را مشخص کنند.

صادقی افزود: من و خانواده ام نیز در ترافیک ناشی از برف درگیر بودیم، اما دلیل نمی شود تلاش شبانه روزی کارکنان زحمت کش شهرداری را نبینیم.

صادقی تاکید کرد : بنده نیز از طرف خودم و همه سازمان هایی که کوتاهی کردند از مردم شریف خوب شهرم عذر خواهی می کنم.

نظر شما