شناسهٔ خبر: 180035 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پیام قاطع ملت در راهپیمایی میلیونی ۲۲بهمن سازش ناپدیری مقابل استکبار بود/ تداوم انقلاب با الگوی مکتب سلیمانی

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسی و کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال گفت: راهپیمایی امسال مردم در سالروز پیروزی انقلاب سیل بنیان کن علیه معاندان و تودهنی محکم به یاوه سرایی های استکبار جهانی بود.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن، عنوان کرد: شکوه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را غافلگیر و دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار و مستحکم کرده است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با قدر دانی از حماسه آفرینی مردم یادآور شد: جلوه مردمی بودن نظام اسلامی بار دیگر در روز جشن سالگرد پیروزی انقلاب برای دنیا به اثبات رسید.

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این که آینده انقلاب اسلامی درخشان و پرفروغ است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با استواری در مسیر ترسیمی امامین نهضت ،جهان را تحت تاثیر سیاستهای عالمانه و شگرف خود قرار داده است.

وی با اشاره به پیام روشن حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: مردم با نشان دادن دلبستگی عمیق خود به آرمانهای انقلاب تداوم راه نورانی آن را فریاد زدند. پاسخ قاطع این حضور شورانگیز مردم، افزایش تلاش های مسئولان برای خدمت رسانی بی منت و رفع گره های کور اقتصادی و فرهنگی است.

کریمی فیروزجایی افزود: مردم با اثبات وفاداری عمیق خود به انقلاب و رهبری برجستگی های ملت ایران را نمایان کردند. استکبار و اذنابش باید پیام صریح و روشن مردم ایران در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن را بدون بغض و عناد دریافت کنند.

وی سازش ناپذیری ملت ایران برابر مظهر استکبار را مهمترین پیام حماسه مردمی در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال دانست و افزود: تداوم راه نورانی انقلاب نیازمند اراده های پرشور معنوی و عزم قاطع و انقلابی مسئولان است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران لزوم الگوگیری از مکتب سردار سلیمانی را در راه تداوم انقلاب ضروری دانست و افزود: انقلاب اسلامی در ۴۴ سالگی عمرش همچنان بانشاط ، سرزنده و الهام بخش است.

نظر شما