شناسهٔ خبر: 180016 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی‌دهند/ دشمن را روسیاه کردیم

 رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی ، با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال دشمنان در یک جنگ ترکیبی هجمه زیادی علیه کشورمان کردند و باعث آشوب شدند، مردم باید در این روز یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان دهند و به آنان ثابت کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان و هیچ احدی نمی‌دهند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان انقلاب بر این است تا با استفاده از تحریم‌ها و فشار مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، گفت: دشمنان امید داشتند که با فشار و تحریم مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، اما با ایستادگی ملت روسیاهی برای دشمنان باقی مانده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران قطعاً با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌آفرینی می‌کنند و وحدت و اتحاد ملی خود را به جهانیان نشان می‌دهند. مردم با حضور خود در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمنان که به دنبال دوقطبی‌سازی کشور بودند، می‌زنند و اتحاد و همبستگی خود را به آنان نشان می‌دهند.

رضایی کوچی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و همیشه مردم ما جلودار و در صف اول بصیرت هستند. مسئولان هم همیشه وظیفه دارند در رفع مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی کوشا باشند و به صورت عملی اقدامی انجام دهند که اوضاع اقتصادی مردم بهبود یابد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران همیشه پشتیبان نظام هستند که حضور همیشه در صحنه ملت و هوشمندی باعث شده است که دشمنان اجازه تعرض به ایران را نداشته باشند. مردم ما با وجود همه مشکلات در راهپیمایی شرکت می‌کنند و این حضور مردم نشان دهنده این است که مردم ما همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

نظر شما