شناسهٔ خبر: 179982 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: پلتفرم‌ها باید تابع ضوابط و قوانین باشند

غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پلتفرم‌ها و محصولات فرهنگی که تولید می شوند باید از ضوابط و مقررات حاکم بر حوزه فرهنگ تبعیت داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملکرد فیلیمو به عنوان یک پلتفرم در حوزه فرهنگ گفت: محصولات فرهنگی و پلتفرم ها در این حوزه باید از مقررات و ضوابط حوزه فرهنگ تابعیت کامل داشته باشند.

وی افزود: اگر قوانین در حوزه مسائل فرهنگی و تولید محصولات در این حوزه وجود دارد باید نظارت کافی بر حسن اجرای آن صورت پذیرد تا ما شاهد تولید محصولات فرهنگی با کیفیت متناسب با ارزش‌های دینی و ملی‌مان باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر هم آیین نامه ها و قوانین در حوزه تولید محصولات فرهنگی کافی نیست باید آیین نامه ها و ضوابط مورد نیاز این حوزه تهیه و تدوین و برای اجرا ابلاغ شود.

منتظری خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد تا در صورت وجود خلاء های قانونی در حوزه تولید محصولات فرهنگی و پلتفرم ها نسبت به قانون گذاری در این حوزه اقدام کند.

وی افزود: من اطلاع ندارم که قوانین در حوزه تولید محصولات فرهنگی کافی است یا ناقص است یا ما در این حوزه قانونی داریم یا نداریم اما اگر قانون هست باید اجرا شود و الا باید قانون گذاری صورت گیرد.

نظر شما