شناسهٔ خبر: 179818 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مصری: عزم مجلس نهایی کردن لایحه بودجه ۱۴۰۲ قبل از پایان سال است

مصری/2 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رویکرد تعامل، همکاری و همفکری بیشتر همه مسئولان مسائل و مشکل حقوقی مطرح در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با گذشت طرفین حل شده است وعزم نمایندگان مجلس نهایی کردن آن تا قبل از پایان سال جاری است.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا مصری روز پنجشنبه در فرودگاه بوشهر به خبرنگاران اعلام کرد: در همین ارتباط به محض ارائه لایحه بودجه به مجلس، کمیسیون تلفیق در چند شیفت کاری و در کوتاه ترین زمان ممکن کلیات آن را بررسی و تصویب کرد.

وی افزود: اگر روند کار به همین منوال پیش برود و با رای نمایندگان نتیجه کلیات یکشنبه آینده مشخص شود؛ مجلس در ۲ تا سه شیفت به طور قطع تا قبل از پایان سال جاری نسبت به نهایی کردن بودجه اقدام می‌کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در باره برگزاری همایش ملی خرما در استان بوشهر گفت: این محصول یکی از نعمت‌های مهم و بزرگ در این اقلیم پهناور به شمار می‌رود که می‌تواند ضمن تامین قسمت اعظمی از نیاز داخلی کشور با فرآوری و توسعه صادرات؛ این محصول نقشی مهم در ارزآوری دارد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی خرما می‌تواند الگویی برای سایر کِشت‌های ارزشمند کشور باشد.

مصری یادآور شد: انتظار می‌رود با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آنچه مورد هدف اقتصاد مقاومتی که تامین منابع کشور بدون نفت از طریق صادرات غیر نفتی است، دسترسی پیدا کنیم.

چهارمین همایش ملی خرما در استان بوشهر روز پنجشنبه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

نظر شما