شناسهٔ خبر: 179777 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تلاش صهیونیست‌ها برای محدود کردن دستاوردهای هسته‌ای ایران بی‌نتیجه است

عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گفت: آنها نمی‌توانند مانع پیشرفت‌های هسته‌ای ایران شوند زیرا از چنین قدرت و اختیاری برخوردار نیستند اما تلاش می‌کنند چون نگران هستند.

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی در خصوص تلاش رژیم صهیونیستی برای عدم احیای برجام، گفت: برجام امتیازی نیست که دست غربی‌ها باشد و آنها بخواهند به ما بدهند یا ندهند، این نوع نگاه درست نیست. ایران با توجه به زیرساخت های دفاعی، اقتصادی، منابع انسانی و موقعیت سوق الجیشی و گفتمان انقلاب اسلامی از چند دهه پیش خیز برداشته تا به بازیگر در سطح اول منطقه و حتی جهان تبدیل شود لذا این نوع تلاش‌ها تاثیری در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: آنها می‌خواهند ایران را در چارچوب مرزهای خود، محدود کنند اما امروز ایران در همه جای خاورمیانه حضور دارد.

وی یادآور شد: آنها نمی‌توانند مانع پیشرفت‌های هسته‌ای ایران شوند زیرا از چنین قدرت و اختیاری برخوردار نیستند اما تلاش می‌کنند چون نگران هستند. آنها نگرانند که جمهوری اسلامی ایران بدون برجام از مسیری دیگر به غنی سازی 90 درصدی و دستاوردهای جدید برسد و همین منشاء قدرت مضاعف ایران شود.

عباس زاده مشکینی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دشمن همه ملت‌های قدرتمند است و فعالیت‌های هسته‌ای، دفاعی و موشکی ایران آنها را نگران کرده است. اظهارات نتانیاهو یا تلاش آنها برای عدم احیای برجام هم تهدید برای ما نیست و تنها بلوف‌های سیاسی است تا جنگ روانی به راه بیندازند اما نمی‌تواند مانع فعالیت های هسته‌ای ما شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنها دنبال برجامی هستند که ما را محدود کند و در قبال به ما هیچ ندهند که ما قبول نخواهیم کرد. ایران برجامی می خواهد که گشایش های اقتصادی داشته باشد و حقوق قانونی ما را محدود نکند لذا طرف های غربی یک روز باید امتیاز دهند و این به نفع منافع ملی خودشان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مچلس شورای اسلامی، افزود: زمان انعقاد قرارداد برجام هم شاهد این نوع دخالت ها و تلاش های مذبوحانه رژیم صهیونیستی بودیم اما آنها نمی‌توانند با ایران مقتدر و بزرگ و با ملت بیدار و ظرفیت های بسیار ما مقابله کنند لذا عربده می‌کشند.

نظر شما