شناسهٔ خبر: 179720 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: برنا

نماینده مجلس: دولت فرانسه بداند در برابر هتاکی‌ها کوتاه نمی‌آییم

شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: دولت فرانسه باید بداند که قطعاً ما در مقابل هتاکی بزرگ مجلسه فرانسوی، ایستادگی خواهیم کرد و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس در خصوص اهانت اخیر مجله شارلی ابدو، گفت: اهانت مجله شارلی ابدو به مقام معظم رهبری، یک عمل غیر اخلاقی و غیر انسانی به شمار می رود و ما این عمل آنها را به شدت محکوم کرده و با آن مقابله خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اگر کسی نقدی دارد باید آن را مطابق با اخلاق و چارچوب انسانیت بیان کند نه اینکه به ارزش های یک ملت اهانت کند، مجله شارلی ابدو با این کار نشان داد که نه تنها یک مجله غیر انسانی است بلکه این مجله بیمار نیز هست چرا که انتقاد باید بر اساس عقل، تدبیر و اندیشه باشد و اهانت به ارزش های یک ملت، نشان دهنده یک بیماری و اختلال روانی عمیق است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: مسلماً این حرکت غیر اخلاقی و غیر انسانی مجله شارلی ابدو، مغایر با آزادی بیان خواهد بود و در جهان نیز محکوم است چرا که توهین به مقدسات و ارزش های یک ملت، در چهارچوب عقل و انسانیت نیست و این مجله با این رفتار زشت و زننده خود، آزادی بیان خود را در جهان زیر سوال برده است و دولت فرانسه نیز باید بداند که قطعاً ما در مقابل این هتاکی بزرگ، ایستادگی خواهیم کرد و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

نظر شما